New Style of Kate..! Kate waiting..!

czwartek, 31 marca 2011

Kasia Tusk i jej koleżanka Zosia ;p

Witam! Dzisiaj chciałabym polecić Wam świetny blog Kasi Tusk i jej koleżanki Zosi;) Kasia (moja imienniczka) zajmuje się modą, a Zosia ma świetne przepisy.. mniam z niejednego już korzystałam.. Wpisy pojawiają się codziennie;] Mój dzień, zaczął się od małego zaspania... O mały włos nie zdążyłbym na autobus do szkoły (7.05) Szybkie ubieranie.. No tak..  Zapomniałam zrobić sobie zdjęcie.. No to może opisze to co miałam na sobie.. Zwykłe czarne rurki, mój nowy nabytek czyli trampki.. ;) Czarną bluzeczkę i czerwony cudny sweterek;] Zestaw wygodny i funkcjonalny :)


Słonko dzisiaj nie  świeciło, ale za to było cieplutko, aż 16 stopni Celsjusza! Myślę, ze niedługo będzie bardzo, ale to bardzo ciepło.. Oglądałem pogodę i Pan Kret mówił nawet o 20 stopniach ;D

http://www.makelifeeasier.pl/ blog Kasi i Zosi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz