New Style of Kate..! Kate waiting..!

wtorek, 7 grudnia 2010

Difficult Autumn

Cześć! ;DD (Jesień)
'They taped over your mouth Scribbled out the truth with their lies Your little spies They taped over your mouth Scribbled out the truth with their lies Your little spies'


Jesienna szaruga za oknem,
Niby czerwień i pomarańcz liści ożywia Jesień,
Ale i tak jest jedną z najsmutniejszych pór roku...
Coś się psuje, coś się zmienia, coś nie tak...
Chyba kogoś poznał, nie nie proszę...!
Nie chce znów tracić nadziei..
Nie chce znów być sama..
Proszę, tylko nie mów tego, że to koniec...
Dlaczego.. dlaczego?
Czar miłości prysnął... zostały wspomnienia...
Mówił, że mnie kocha,
Wciąż powtarzał do złudzenia, teraz mówi do widzenia..
Kręci, snuje, oszukuje,
Nie chce mi powiedzieć prawdy, co się dzieje..?
Łzy spływają mi po policzkach,
A on patrzy na mnie tak jakby chciał mnie przytulić,
Tylko nie mógł tego zrobić...
Wyszeptał cicho „to będzie dla Ciebie lepsze”
Co? To lepsze, złudne marzenia,
Nie pozwolę na to!
Nie dam zniszczyć komuś tego co mam!
Podszedł tylko i pocałował mnie w usta,
Tym samym nie pozwalając mi mówić...
„Cały czas nadal Cie kocham, pamiętaj o tym”
Tylko tyle usłyszałam od niego zanim odszedł...
Stałam tam gdzie pierwszy raz się pocałowaliśmy, nie miałam siły,
Usiadłam na ziemi i płakałam, nawet nie wiedziałam kiedy ściemniało,
W końcu wstałam, otarłam oczy z ostatnich kropli łez i poszłam do mojego domu..
Wiem już teraz, że nic nie będzie mnie  cieszyć...
Po drodze wykrzyknęłam; „NIE NAWIDZĘ CIĘ”
A po chwili dodałam szeptem;
„Też Cię nadal kocham”
Dlaczego tak bliska osoba zadaje tyle bólu?
Bólu, którego nie da się usunąć..




'Wal się dupku!!! Nienawidzę ciebie, tak nawet ty psujesz, życie udawana "przyjaciółko".. Po co ludzie oszukują, zamiast mówić całą prawd... Tego nie wiem nikt, są po prostu modele ludzi o sprzecznych przesłaniach, a model z modelem z innej kolekcji nie potrafi współpracować.. DUPEK... I znów ratuje mnie PARAMORE, tylko ich muzyka podnosi mnie na duchu, który już podupada'















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz