New Style of Kate..! Kate waiting..!

środa, 1 grudnia 2010

Happy Spring

Cześć ;]

'Teraz będę pisać serie o "porach roku"
Czytajcie i komentujcie, tyle mogę wam powiedzieć, pierwsza na tapetę idzie Wiosna, za którą tak tęsknie.'

Delikatne promienie słońca dobijają się do mnie przez okno,
ochoczo wstaje z łóżka,
idę do łazienki,
jem śniadanie,
biegnę spóźniona na autobus
i w końcu witam się z kimś bez kogo Wiosna nie byłaby Wiosną.
To ona nadaje mojemu życiu kolory i blask.
Dzięki niemu szybko wstaję i mam chęć do życia..
Gdy go nie było wszystko wydawało się nieprawdziwe, smutne..
Teraz każda rzecz, czynność cieszy mnie dwa razy mocniej,
poczynając od ćwierkających ptaszków za oknem
do rozlanej herbaty, która utworzyła kształt serduszka..
Wszystko przypomina mi o nim..
Dwa kubeczki brązowej farby, którymi maluje, przywodzą mi na myśl jego czekoladowe oczy, od których nigdy nie mogę się oderwać,
Czerwień róży przypomina jego usta, których uwielbiam dotyk..
Kilka dni bez niego, jest dla mnie długo wieczną męczarnią,
Dzięki niemu żyje,
dla niego oddycham,
dla niego wstaje rano,
dla niego kładę się spać..
Wszystko co robię jest dla niego..
A on jest stworzony dla mnie...
Codziennie rano dziękuje Bogu,
za to że dał mi go tylko na własność...
On jest moją jedyną Wiosną,
którą kocham nad życie!
Nic nie chce zmieniać,
niech zostanie tak jak jest.
Niech Wiosna przyjdzie i już nigdy nie odejdzie..
Bo bez niego niema mnie.


'Tak, tak dzisiaj złota nuteczka była, tak, tak drugie miejsce.. To się nazywa piosenka 'Już tylko Kileeerr.'
No myślę, że się podobało, naraziłam życie dla tego drugiego miejsca. Dzięki za wysłuchanie ;p No oj Przemuś, Kamiś wy to jesteście najlepsi, bez was byłaby samotna jak palec w du** haha ;dDziękuje, że jesteście!
Jak wyjdziemy z gimnazjum będzie mi was brakowało ;'[ (ale to dopiero za półtora roku)' 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz