New Style of Kate..! Kate waiting..!

wtorek, 14 grudnia 2010

La..la, la, la, la life is life!

Cześć ;p

I co powiecie Słoneczka ;] ;DD ???
Zima, śniegu po pachy za oknem... Czekam tylko już do soboty wieczora.. Mateusz, kulig będzie superrr.. I znów będę caaałaaa mokra! Ale co tam.. :] Hmm.. nie mam weny i czasu na napisanie kolejnej części tzn. "Zimy".. aa.. możecie karmić moje rybki, wystarczy nacisnąć na akwariummm... No już wiem czym będę zajęta w Sylwek.. siedzeniem na dupie i oglądaniem TV.. Pewnie będę słuchać jak nasza Natasza będzie śpiewać.. aajj.. już mnie uszy bolą... Jutro postaram się napisać tą kolejną część, a później daje z koksem kolejną serie.. ;D Jeszcze nie mam określonego tematu opowieści więc sugestie piszcie na gg (jest w 'o mnie')... ;D




'I co mi zrobisz ;pppp ???  | Ps. komentarz o znajmoych, których mam w du..ie aktualny'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz