New Style of Kate..! Kate waiting..!

poniedziałek, 29 listopada 2010

Andrzejki ;"

Cześć ;DD

No tak jutro Andrzeja..;/ Nie lubię Andrzejek, napełniają mnie złością..  Nawet nie wiem dlaczego ;|
Siedzę i słucham mojego kochanego PaRaMoRe.. Ta muzyka podnosi mnie na duchu. Czuję taką pustkę, samotność.. Niby ma tak wielu znajomych.. A czy tak naprawdę są prawdziwymi przyjaciółmi???


No tak podsuwajcie pomysły na kolejne opowieści ;o Bo mi już zabrakło ;>

Moje GG: 5110592


"Takie akcje to tylko u nas! No szkoda, że mnie nie było ;( No cóż, ale to było przegięcie!!! 'Już się prawie rozbierała' hahahaha no nieźle.. 'No to nieźle Graj..... baluje w szkole' Czy ktoś ją przebije, wątpię nawet ty Monika przy niej wymiękasz, po prostu odpadasz w przedbiegach"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz