New Style of Kate..! Kate waiting..!

poniedziałek, 8 listopada 2010

B.o.B feat Hayley Williams - Airplanes [1]

Hej..

Czekam na księcia, lecz on się nie pojawia.
Co robię?
Po cichutku płaczę w poduszkę i modlę się do Boga.
Co robi książę?
Zabawia się z innymi, głupimi księżniczkami nie myśląc o mnie..
W poszukiwaniu księcia pomaga mi przyjaciólka, która okazuje się nią nie być.
Wbija nóż w plecy..
Tak przyjaciólka okazuje się jedną z głupich księżniczek...
Serce pęka na pół..
Nie ma już niczego co liczyło by się dla mnie tak jak miłość i przyjaźń,
lecz nawet te dwie wartości odbiera mi Bóg..
W końcu z wyrzutem pytam Go..
Dlaczego oni??
Dlaczego ja??
Czułaś się kiedyś tak jakbyś dostała od wszystkich kopa w dupę?
Od księcia, przyjaciółki, znajomych, rodziny i nawet Boga...
Całe życie sypie się jak domek z kart..
Mówią raz na wozie raz pod wozem,
tylko dlaeczgo ciągle jestem po wozem?
Ludzkie popychadło,
odsunięta na bok szukam pocieszenia..
Ktoś odwarzył się powiedzieć "cześć",
ale zaraz odchodzi bo pojawia się księżniczka wszystkich głupich księżniczek..
Patrzy z pogardą, uśmiecha się i odchodzi.
Za nią powoli idzie mój książę...
Nie, już nie mój, może kiedyś był moim księciem, ale nie teraz...
Patrzy w nią jakby był zahipnotyzowany..
Szukam w jego oczach chodź cienia starego księcia
lecz nic...
Książę ma swoją księżniczkę, księżniczka księcia...
A ja?
Nikogo..




;'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz