New Style of Kate..! Kate waiting..!

czwartek, 11 listopada 2010

Forever [3]

Cześć (cd. opowieści "Książę i księżniczka"3)

Wydaje się, że życie ma dla nas wiele niespodzianek,
jednak nie wszystko jest do przewidzenia...
Miałam racje co do księcia i księżniczki..
potrzebowali tylko kozła ofiarnego.
A już liczyłam, że książę się zmienił,
liczyłam na to, że mnie naprawdę kocha..
Ostatniej nocy znów płakałam w poduszkę..
łzy zalewają mój świat jak powódź
Książę mam mnie gdzieś..
Miałam tyle wątpliwości co do tego, że wyrzuciłam go z mojego życia
a jednak zrobiłam dobrze..
Już nigdy się nie zawaham..
Już nigdy się nie zakocham..
Już nigdy nikomu nie zaufam..
Już nigdy nie będę szczęśliwa..
Zatrzasnęłam się we własnym świecie..
może samotność mi pomorze..
Na zawsze chcę zapomnieć o tym co boli...
o tym co sprawia ten przerażający ból..
Samotność może mi w tym nie pomóc...
z pewnością pomorze coś ostrego..
coś co przetnie skórę..
zabolało, ale po chwili czułam już tylko ciepło..
ciemność, i ogarniający mnie spokój..
tego potrzebowałam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz